الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 39 |
حسابداری 3 |
میان رشته ای 2 |
تربیت بدنی 2 |
علوم تربیتی 1 |
اخلاق 1 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 52 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 28 |
ب 12 |
الف 6 |
-
1.
مؤلف : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مشایخ نیا، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 299 إلی 318 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمتبلیغات شفاهی الکترونیکیمدل ساختاری تفسیریگفتمانپذیری برندمدلبرنـدمصرفقدرت گفتمانمصرفکنندگانتبلیغاتبـا
-
2.
مؤلف : میرا، ابوالقاسم ؛ خانلری، امیر ؛ دیندار، یاشار ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 187 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:اعتقادات دینیخصومتتمایل به خریدمحصولات آمریکاییمصرفکنندگان ایرانی و ملیگراییمصرفمصرفکنندگانمحصولات