-
1.
مؤلف : بامداد، ناصر ؛ رفیعی مهرآبادی، نگار ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریدستگاه خودپرداز
مؤلف : بامداد، ناصر ؛ رفیعی مهرآبادی، نگار ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریدستگاه خودپرداز