کلمة المفتاح کیفیت خدمات بانکی / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نورکرمی، امین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (21 صفحة - من 798 إلی 818 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتکیفیت خدمات بانکیعملکرد فردی کاربرانادراک از زمانابعاد فرهنگی هالاطلاعاتابعاد فناوری اطلاعاتکیفیت اطلاعاتمدل
-
2.
مؤلف : محمدزاده، نسترن ؛ سلیمی، فریدون ؛ محمد علیزاده، علیرضا ؛ وفایی، نظامعلی ؛
مجلة:شباک»خرداد 1398 - شماره 42 ISC (15 صفحة - من 14 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیکیفیت خدمات بانکیوفاداری مشتریانابعاد هوش هیجانیبانک کشاورزی استان همدان
-
3.
مؤلف : محمدزاده، نسترن ؛ سلیمی، فریدون ؛ محمدعلیزاده، علیرضا ؛ وفایی، نظامعلی ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آبان 1397 - شماره 12 (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیکیفیت خدمات بانکیوفاداری مشتریانابعاد هوش هیجانیبانک کشاورزی استان همدان
-
4.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1396 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 27 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانتحلیل اهمیت-عملکردبانکمشتریمشتریانکارکنانرضایت مشتریاندازهگیری کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
5.
مؤلف : نصری نصرابادی، شهره ؛ حسن زاده، علی رضا ؛ رجب زاده، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 59 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:سيستم استنتاج فازیسيستم خبرهبانکداری الکترونيکیکيفيت خدماتمدلهای اندازه گيری کيفيت خدمات الکترونيکیE-bankingکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیاطلاعاتفازیسیستمکیفیت خدمات بانکیسیستم خبره فازیطراحی
-
6.
مؤلف : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 90 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریمدل کانوروش طراحی آزمایشهای تاگوچیمشتریآزمایشکارکنانتاگوچیمشتریانمدل
-
7.
مؤلف : سبحانی فرد، یاسر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 149 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:بانککیفیت خدمات مشتریانروش تحلیل IPAمشتریانکیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتبهبودشاخصمشتریان بانکیکیفیت خدمات بانکی
-
8.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 89 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:عدالتخدماتکيفيت خدماتکيفيتکيفيت خدمات بانکيتحليل عامليمعنويت در محيط کارپيامدهاي معنويتپيش نيازهاي معنويتکارکنانمشتریمشتریاناطلاعاتتسهیلاتمدلمعنویت
-
9.
مؤلف : سعیداردکانی، سعید ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ زارعیان، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 107 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتمشتریانانتظاراتکارکنان بانککارکنانمدل تحلیل شکافکیفیت خدمات بانکی
-
10.
مؤلف : مقیمی، سید محمد ؛ حفیظی، روح الله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 147 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملیتحلیل مدیریت عملکرد (PMA)مقیاس سیستمی-مبادلهای کیفیت خدمات (SYSTRA-SQ)مدیریت عملکردکیفیت خدماتبانککیفیت خدمات بانکیاطلاعاتکارکنان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (1 مقالة)