کلمة المفتاح کیفیت خدمات مشتریان / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علی زمانی، شهسوار ؛ علی زمانی، لیلی ؛ رستم نیا، یحیی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (16 صفحة - من 978 إلی 993 )
الکلمات المفتاحية:رهبری خدمتگزاررفتار شهروندی سازمانیمدل سازی معادلات ساختاریکیفیت خدمات مشتریان
-
2.
مؤلف : رخشانی، جاوید ؛ مهردادی، پیام ؛ شکرزاده، الناز ؛ كاتب مسؤول : جلیلی گیلانده، محسن ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»تابستان 1401 - شماره 4 (18 صفحة - من 145 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:منابع انسانیمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت استراتژیک منابع انسانیکیفیت خدمات مشتریانمدیریتکارکنان
-
3.
مؤلف : سبحانی فرد، یاسر ؛ محمدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1393 - شماره 23 (22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهتحلیل عاملیمعادلات ساختاریبرونسپاریکیفیت خدمات مشتریان
-
4.
مؤلف : دری نوکورانی، بهروز ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1390- شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 123 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریتحلیل عاملی تاییدیبرونسپاریکیفیت خدمات مشتریانسازمانشاخصهاقراردادخدمات
-
5.
مؤلف : سبحانی فرد، یاسر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 149 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:بانککیفیت خدمات مشتریانروش تحلیل IPAمشتریانکیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتبهبودشاخصمشتریان بانکیکیفیت خدمات بانکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)