کلمة المفتاح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : میرزایی، حبیب ؛ مؤلف : نظری، الهام ؛
مجلة:مهارت آموزی»پاییز 1399- شماره 33 ، د (Ministry of Science (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستانآموزش فنی و حرفه ایسرمایه روانشناختیکیفیت خدمات ارائه شده به مشتریکارکنانسرمایه روانشناختی
-
2.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1396 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 27 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانتحلیل اهمیت-عملکردبانکمشتریمشتریانکارکنانرضایت مشتریاندازهگیری کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
3.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ فیاضی، مرجان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1394، دوره نوزدهم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 71 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه روانشناختیکیفیت خدمات ارائه شده به مشتریانضریب همبستگی کانونیکارکنانکیفیت خدمات
-
4.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ فیاضی، مرجان ؛ بلوچی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1394، دوره پنجم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیکیفیت خدمات ارائه شده به مشتریانضریب همبستگی کانونیکارکنانکیفیت خدماتتعهد عاطفیتعهد مستمرهمبستگی کانونیپژوهش
-
5.
مؤلف : سیدجوادین، سیدرضا ؛ فیاضی، مرجان ؛ بلوچی، حسین ؛
مجلة:مدیریت دولتی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 277 إلی 302 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمعادلات ساختاریسرمایه ی روان شناختیکارکنانکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریانسرمایة روانشناختیپژوهشکیفیت خدمات ارائهشده به مشتری
-
6.
مؤلف : سجادی، سید نصراله ؛ محمودی، احمد ؛ گودرزی، محمود ؛ میزانی، مهران ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»زمستان 1390 - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 33 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:خصوصیکیفیت خدماتبدنسازیدولتیباشگاهمشتریمشتریانباشگاههای ورزشیکارکنانکیفیت خدمات ارائهشدهباشگاههای دولتی
-
7.
مؤلف : سبحانی فرد، یاسر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 149 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:بانککیفیت خدمات مشتریانروش تحلیل IPAمشتریانکیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتبهبودشاخصمشتریان بانکیکیفیت خدمات بانکی
-
8.
مؤلف : حاجیها، علی ؛ محمدی دیانی، مریم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1389 - شماره 100 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 153 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادپاسخگوییعوامل محسوسقابلیت اطمینن و همدلیکیفیت خدمات بیمهایمشتریشرکت بیمهمشتریانکیفیت خدماتادراک مشتریان از کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)