کلمة المفتاح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : میرزایی، حبیب ؛ مؤلف : نظری، الهام ؛
مجلة:مهارت آموزی»پاییز 1399- شماره 33 التصنيف د (Ministry of Science (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستانآموزش فنی و حرفه ایسرمایه روانشناختیکیفیت خدمات ارائه شده به مشتریکارکنانسرمایه روانشناختی
-
2.
مؤلف : سیدجوادین، سیدرضا ؛ فیاضی، مرجان ؛ بلوچی، حسین ؛
مجلة:مدیریت دولتی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 277 إلی 302 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمعادلات ساختاریسرمایه ی روان شناختیکارکنانکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریانسرمایة روانشناختیپژوهشکیفیت خدمات ارائهشده به مشتری