جمالی، اسماعیل/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک 2 |
مجلة مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان) 1 |
مجلة حسابداری و مدیریت مالی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 2 |
حسابداری 1 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ملی 2 |
-
1.
مؤلف : جمالی، اسماعیل ؛ امینی لاری، منصور ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (6 صفحة - من 86 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتمایل به ادامه رابطه مشتری با سازمان
-
2.
مؤلف : جمالی، اسماعیل ؛ امینی لاری، منصور ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (6 صفحة - من 80 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:قیمت ادراک شده تمایل به ادامه رابطه مشتری با سازمان
-
3.
مؤلف : ناظمی، اسلام ؛ جمالی، اسماعیل ؛ یوسفوند، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (10 صفحة - من 47 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:عملکردرضایت شغلیموفقیتمدارسدبیرتیپ های شخصیتیتیپ شخصیتیمیزان موفقیت
-
4.
مؤلف : سلطانی، اصغر ؛ زارع، ایمان ؛ نادم، مسعود ؛ جمالی، اسماعیل ؛
مجلة:حسابداری و مدیریت مالی»بهار و تابستان 1390 - شماره 6 (32 صفحة - من 125 إلی 156 )