الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 40 |
روانشناسی 33 |
مدیریت 15 |
میان رشته ای 11 |
حوزه سلامت 10 |
علوم اجتماعی 5 |
علوم سیاسی 2 |
اخلاق 1 |
جغرافیا 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
حقوق 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 121 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 32 |
ب 22 |
الف 4 |
ج 3 |
د 2 |
ملی 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
41.
مؤلف : کاظمی کیا، حسن ؛ احقر، قدسی ؛ كاتب مسؤول : احمدی، امینه ؛
مجلة:رهبری و مدیریت آموزشی»پاییز 1397 - شماره 45 التصنيف B (Azad University/ISC (17 صفحة - من 225 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:بالندگی سازمانیمدیران ارشدخبرگان دانشگاهی
-
42.
مؤلف : زند، غلامرضا ؛ احمدی، امینه ؛ كاتب مسؤول : احقر، قدسی ؛
مجلة:رهبری و مدیریت آموزشی»پاییز 1397 - شماره 45 التصنيف B (Azad University/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشاثربخشی سازمانیمهارتهای کارآفرینی
-
43.
مؤلف : ولی زاده، لیلا ؛ رحیمیان، دکتر حمید ؛ عباس پور، دکتر عباس ؛ خورسندی، دکتر علی ؛ احقر، دکتر قدسی ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1398 - شماره 139 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتاثربخشیآنتروپی شانونفراترکیبمهدکودک
-
44.
مؤلف : عباسپور، علی ؛ سبحانینژاد، مهدی ؛ احقر، قدسی ؛ كاتب مسؤول : عصاره، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 169 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:اعتبارسنجیدوره متوسطه اولالگوی برنامه درسیتربیت اخلاقیسند تحول بنیادین آموزش و پرورش
-
45.
مؤلف : طهماسبی، فریده ؛ احمدی، امینه ؛ كاتب مسؤول : احقر، قدسی ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1398 - شماره 41 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:روش یادگیری معکوسخود راهبرکارآفرینی
-
46.
مؤلف : ولی زاده، لیلا ؛ عباس پور، عباس ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ احقر، قدسی ؛ كاتب مسؤول : رحیمیان، حمید ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 109 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 53 إلی 70 )
-
47.
مؤلف : جعفرزاده، رویا ؛ احمدی، امینه ؛ كاتب مسؤول : احقر، قدسی ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز و زمستان 1398، سال هشتم - شماره 2 ISC (25 صفحة - من 187 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیسواد اطلاعاتیتوانمندسازی در ترکیب با سواد اطلاعاتیکارکنانتوانمندسازی کارکنان
-
48.
كاتب مسؤول : احمدبیگی، فاطمه ؛ مؤلف : احقر، قدسی ؛ ایمانی نائینی، محسن ؛
مجلة:تدریس پژوهی»تابستان 1398 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانشیوه های حل مسالهاثر بخشی.تفکر انتقادیحل مسالهآموزش تفکر انتقادیتفکر انتقادیمهارت حل مسالهاطلاعاتمهارت
-
49.
مؤلف : احمدبیگی، فاطمه ؛ احقر، قدسی ؛ ایمانی نائینی، محسن ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1398 - شماره 38 التصنيف A+ (Azad University/ISC (24 صفحة - من 285 إلی 308 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیدانشجویانیادگیری مشارکتیمهارت خودگردانیمهارت تفسیر
-
50.
مؤلف : سلیمانی، شهناز ؛ احمدی، امینه ؛ احقر، قدسی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1398 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریدانشآموزانیادداریدرس ریاضیرویکرد ساختن گرایی شناختی