پارسا، سمانه/ 7 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 7 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 5 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : امیر شاهی، میر احمد ؛ پارسا، سمانه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 143 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:موقعیتعلاقهریسک پذیریتعمیم برنددرگیری خریدنمایاندن اجتماعی
-
2.
مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1392 - شماره 63 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگريبرندسازيمكان [1]تصوير مكان [2]شخصيت مكان [3]
-
3.
مؤلف : پارسا، سمانه ؛
مجلة:تدبیر»تیر 1392 - شماره 253 (6 صفحة - من 33 إلی 38 )
-
4.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ ربیعی، محبوبه ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تناسبکیفیت ادراک شدهنگرش مصرف کنندهتعمیم نام و نشان تجاریتداعی های ذهنی از نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمحصول جدیدمصرفکنندگان
-
5.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تعمیم برندمیزان شناخت رده محصولتمایز میان برندهای موجود در یک رده محصولرده محصولتمایزشناختمصرفکننده
-
6.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 167 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده
-
7.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید