الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 16 |
روانشناسی 6 |
علوم اجتماعی 4 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 28 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 10 |
العلمية - البحثية 6 |
الف 2 |
-
21.
مؤلف : ابراهیمی، سارا ؛ انصاری، حمید ؛ كاتب مسؤول : فاضل، رضا ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تابستان 1399 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 264 إلی 291 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت سیاسیزنانمشارکت اجتماعیفراتحلیلمشارکت سیاسی زناناجتماعیپژوهشمشارکت اجتماعی و سیاسیمشارکت سیاسی و اجتماعیتوسعهمشارکت زنان
-
22.
مؤلف : مداح، مجید ؛ ابراهیمی، سارا ؛
مجلة:پژوهشهای اقتصادی (رشد و توسعه پایدار)»تابستان 1395، سال شانزدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 57 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد ایرانسپرده های بانکیرانت جوییمدل رگرسیون خود توضیح با وقفه های گستردهرانتنرخ ارز غیر رسمیاقتصادی
-
23.
مؤلف : ابراهیمی، سارا ؛ پورشهریار، حسین ؛ شکری، امید ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1395 - شماره 102 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
-
24.
مؤلف : ابراهیمی، سارا ؛ پاکدامن، شهلا ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1395 - شماره 48 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 156 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیعلاقه به مطالعهیادگیری خودنظم داده شدهنظم دهی بیرونیو راهبردهای پردازش اطلاعات
-
25.
مؤلف : نجاتی، وحید ؛ ابراهیمی، سارا ؛ شریفیان، مریم ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»تابستان 1393 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 18 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رنگفونتمنحنی یادگیرییادگیری آنییادگیری تأخیریفونتیادگیری تأخیری
-
26.
مؤلف : فخری، زهرا ؛ رضایی، عاطفه ؛ پاکدامن، شهلا ؛ ابراهیمی، سارا ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»بهار 1392 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺎورﻫﺎی ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪیاﻫﺪاف ﭘﯿﺸﺮﻓﺖﻋﺎﻃﻔﻪ ﻣﺜﺒﺖ و ﻣﻨﻔﯽﺗﺤﺼﯿﻠﯽروانﺷﻨﺎﺳﯽPsychology
-
27.
مؤلف : ابراهیمی، سارا ؛ پاکدامن، شهلا ؛ سپهری، صفورا ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»پاییز 1390 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 35 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:نوجواناناهداف پیشرفتسودمندی ادراک شدهجو کلاستوانایی ادراک شدهادراک
-
28.
مؤلف : صالحی، مسلم ؛ قلتاش، عباس ؛ ابراهیمی، سارا ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»زمستان 1387 - شماره 2 ISC (20 صفحة - من 93 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانيمديريت كيفيت فراگيراثربخشي مديرانمدیرانابعاد مدیریت کیفیت فراگیردبیرانارزشیابی