الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 12 |
میان رشته ای 2 |
اخلاق 1 |
علوم اجتماعی 1 |
علوم سیاسی 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 18 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
العلمية - البحثية 2 |
الف 1 |
-
11.
مؤلف : خالقی نژاد، سید علی ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»زمستان 1397 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 95 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:دوره کارشناسیارزشیابی برنامه درسیبرنامه درسی اجرا شدهبافت آموزشتعاملات فراکلاسیتدریسارزشیابیدانشجویانبرنامه درسیکلاس درسآموزشمدرس
-
12.
مؤلف : خالقینژاد، سیدعلی ؛
مجلة:رشد آموزش پیش دبستانی»زمستان 1397 - شماره 38 (2 صفحة - من 60 إلی 61 )
-
13.
مؤلف : خالقی نژاد، سید علی ؛ ملکی، حسن ؛ حکیم زاده، رضوان ؛
مجلة:پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی»زمستان 1394 - شماره 1 (38 صفحة - من 5 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تربیت اسلامیمبانی فلسفیبرنامه درسی پست مدرن
-
14.
مؤلف : ملکی، حسن ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ خالقی نژاد، سیدعلی ؛
مجلة:مطالعات تحول در علوم انسانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 5 (28 صفحة - من 18 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:تربیت اسلامیبرنامه درسیپست مدرنمبانی فلسفی
-
15.
مؤلف : احمدی، غلامعلی ؛ خالقی نژاد، سید علی ؛ اسدپور، سعید ؛
مجلة:رهبری و مدیریت آموزشی»زمستان 1393 - شماره 30 ISC (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
-
16.
مؤلف : خالقی نژاد، سید علی ؛ ملکی، حسن ؛
مجلة:پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی»پاییز 1393 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 27 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیتربیت اسلامیشهود در تربیتمبانی فلسفی تربیت اسلامینقد
-
17.
مؤلف : رضایی خیرآبادی، فاطمه ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ محمدی، محمد حسین ؛ خالقی نژاد، سید علی ؛
مجلة:تحقیقات فرهنگی ایران»تابستان 1391 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 89 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:ﻫﻮﻳﺖ ﻣﻠﻲﻫﻮﻳﺖﺗﺤﻠﻴﻞ ﻣﺤﺘﻮاداستان هاي جمال زادهجمالزادهجمالزادهداستانداستان
-
18.
مؤلف : خالقی نژاد، سید علی ؛ بشارت، محمد علی ؛ زمانپور، عنایت اله ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»بهار و تابستان 1390، سال دوم - شماره 5 ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیدانش آموزانتحلیل عاملی تاییدیتحلیل عاملی اکتشافیباور معرفت شناختیداﻧﺶآﻣﻮزانباورهای معرفتشناختیمقیاسدانش