مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : امیرخانی، امیر حسین ؛ امانی، مهدیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 12 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریسوایتسوئینیاعتبار مارک تجاری
-
2.
مؤلف : امیرخانی، امیر حسین ؛ امانی، مهدیه ؛ تاب، محمد ؛ ارجمندی، عطاالله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 35 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریسوایت: باورپذیری مارک تجاریرفتار خرید مشتریسوئینی