حسنوندی، صبا/ 7 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 2 |
میان رشته ای 2 |
علوم تربیتی 1 |
روانشناسی 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : حسنوندی، صبا ؛ منادی، مرتضی ؛ زمانی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : قاضی، شیرین ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»بهار 1397، دوره نهم - شماره 1 (14 صفحة - من 38 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:شناختدانشسبک زندگیپدیدار نگاریمعرفت شناسی
-
2.
كاتب مسؤول : حسنوندی، صبا ؛ مؤلف : منادی، مرتضی ؛ اخوان تفتی، مهناز ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»زمستان 1396، دوره هشتم - شماره 4 (15 صفحة - من 367 إلی 381 )
الکلمات المفتاحية:پدیدار شناسیدانشآموزانفرزند پروریشیوههای پرورشیناهنجاریهای عاطفی
-
3.
مؤلف : پیرخایفی، علیرضا ؛ حسنوند، باقر ؛ اعظمی، یوسف ؛ حسنوندی، صبا ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»زمستان 1394 - شماره 17 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریخواندن و نوشتنآگاهی واجیسازماندهی فضایی-زمانی
-
4.
مؤلف : حسنوند، باقر ؛ حسنوندی، صبا ؛
مجلة:مطالعات پیش دبستان و دبستان»زمستان 1394 - شماره 2 (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزیچندبعدیارتباطکلامیرفتارهایکلیشهایبسته یادگیریمهارتهای اجتماعیاوتیسم
-
5.
مؤلف : حسنوند، باقر ؛ حسنوند، عباس ؛ حسنوندی، صبا ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»زمستان 1394 - شماره 38 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیکیفیت زندگی کاریفرسودگی شغلیکارکنانپلیس
-
6.
مؤلف : دلاور، علی ؛ اسماعیلی، نیلوفر ؛ حسنوندی، صبا ؛ حسنوند، باقر ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1394 - شماره 36 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیخودتنظیمیدانش آموزانجهت گیری هدفراهبردهای یادگیری خودتنظیمیپیشرفت تحصیلی دانشآموزانجهتگیری هدف عملکردی
-
7.
مؤلف : منطقی، مرتضی ؛ حسنوندی، صبا ؛ معمار، فاطمه ؛ خواجویی، زینب ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»زمستان 1388 - شماره 17 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 191 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:فرصتفرهنگ سازیاتاقهای گپتهدید تحلیل محتوا