شاهرخی، فهیمه/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 1 |
مجلة بخارا 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
مؤلف : شاهرخی، فهیمه ؛ حیدری، محمد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 4 (20 صفحة - من 49 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت محصولاتطرح و نقش کالادرک نام تجاری
-
2.
مراسل : شاهرخی، فهیمه ؛
مجلة:بخارا»بهمن و اسفند 1392 - شماره 98 (16 صفحة - من 459 إلی 474 )