کلمة المفتاح درک نام تجاری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاهرخی، فهیمه ؛ حیدری، محمد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 4 (20 صفحة - من 49 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت محصولاتطرح و نقش کالادرک نام تجاری
-
2.
مؤلف : نوربخش، کامران ؛ ارغوانی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان و پاییز 1387 - شماره 40 ISC (20 صفحة - من 121 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:نگرشنام تجاریوابستههای نام تجاریدرک از نام تجاریوفاداری به نام تجاریاطلاعاتمصرفکنندگانمشتریتلویزیونتجربه نام تجاریدرک نام تجاری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت راهبردی 1 |