الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
حوزه سلامت 1 |
حقوق 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : رهبری، سمیه ؛ خوش اخلاق، علی ؛ صمدی پور، راضیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحة - من 1721 إلی 1735 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانی استراتژیک
-
2.
مؤلف : افضل خانی، مریم ؛ خوش اخلاق، علی ؛ گیلا، مهدی ؛ رهبری، سمیه ؛ صمدی پور، راضیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (6 صفحة - من 1736 إلی 1741 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانی رضایت شغلی ﻣﻌﻠﻢ تربیت بدنی
-
3.
مؤلف : رهبری، سمیه ؛ صمدی پور، راضیه ؛ كاتب مسؤول : خوش اخلاق، علی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحة - من 2847 إلی 2861 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانی استراتژیک
-
4.
مؤلف : نادریان، مسعود ؛ رهبری، سمیه ؛ آتش بار، شوکت ؛ صمدی پور، راضیه ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم ورزشی، آموزشی بدون مرز»تابستان 1396 - شماره 4 (6 صفحة - من 48 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنقوانین و مقرراتحقوق ورزشیکارشناسی
-
5.
مؤلف : صمدی پور، راضیه ؛ خوش اخلاق، علی ؛ شفیع زاده، حمید ؛
مجلة:تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری»بهار 1396 - شماره 31 التصنيف C (Azad University (24 صفحة - من 153 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای بیمهتوسعه محصول جدیداستراتژیهای تجاری
-
6.
مؤلف : صمدی پور، راضیه ؛ خوش اخلاق، علی ؛ رزقی شیرسوار، هادی ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1394 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 91 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوریرضایت مشتریقابلیت استفاده از وبسایتگفتههای شفاهی مثبتبانکداری الکترونیک.بانکمشتریانرضایت مشتریاناطلاعات
- 7.