مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 4 |
مجلة تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری 1 |
مجلة ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی 1 |
مجلة مدیریت بهره وری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
علوم تربیتی 1 |
حقوق 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : خوش اخلاق، علی ؛ كاتب مسؤول : شفیع زاده، حمید ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1399، دوره دهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (26 صفحة - من 65 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتدانشگاه آزاد اسلامیکارکنانیادگیری خودتنظیمیرهبری تحول آفرین
-
2.
مؤلف : خوش اخلاق، علی ؛ شفیع زاده، حمید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (6 صفحة - من 1055 إلی 1060 )
-
3.
مؤلف : رهبری، سمیه ؛ خوش اخلاق، علی ؛ صمدی پور، راضیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحة - من 1721 إلی 1735 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانی استراتژیک
-
4.
مؤلف : افضل خانی، مریم ؛ خوش اخلاق، علی ؛ گیلا، مهدی ؛ رهبری، سمیه ؛ صمدی پور، راضیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (6 صفحة - من 1736 إلی 1741 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانی رضایت شغلی ﻣﻌﻠﻢ تربیت بدنی
-
5.
مؤلف : رهبری، سمیه ؛ صمدی پور، راضیه ؛ كاتب مسؤول : خوش اخلاق، علی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحة - من 2847 إلی 2861 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانی استراتژیک
-
6.
مؤلف : صمدی پور، راضیه ؛ خوش اخلاق، علی ؛ شفیع زاده، حمید ؛
مجلة:تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری»بهار 1396 - شماره 31 التصنيف C (Azad University (24 صفحة - من 153 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای بیمهتوسعه محصول جدیداستراتژیهای تجاری
-
7.
مؤلف : صمدی پور، راضیه ؛ خوش اخلاق، علی ؛ رزقی شیرسوار، هادی ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1394 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 91 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوریرضایت مشتریقابلیت استفاده از وبسایتگفتههای شفاهی مثبتبانکداری الکترونیک.بانکمشتریانرضایت مشتریاناطلاعات