الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 3 |
حوزه سلامت 1 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
ب 2 |
الف 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : رستمی، مریم ؛ مؤلف : ثامتی، ناهید ؛ مهدی نژاد گرجی، گلین ؛ ابرقو، سعیده ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»پاییز 1399، دوره اول - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 84 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:سرسختی روانشناختیسلامتروانیهوشهیجانیمثلثشناختیمادران کودکان دیرآموز.سلامت روان مادرانتحلیل واریانسو
-
2.
مؤلف : رستمی، مریم ؛ مهدی نژاد گرجی، گلین ؛ کبیری، میترا ؛ كاتب مسؤول : نصرتی، دکتر کبری ؛
مجلة:روان شناسی پیری»زمستان 1398 - شماره 19 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 309 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:سالمندسرسختی روانشناختیاضطراب مرگالتزام عملی به نماز
-
3.
مؤلف : صابری تیلکی، محدثه ؛ عمادیان، سیده علیا ؛ محمدیان آکردی، ابراهیم ؛ مهدی نژاد گرجی، گلین ؛
مجلة:اعتیاد پژوهی»پاییز 1398 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 269 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابزنانسوء مصرف موادماندالاهنر درمانی
-
4.
مؤلف : مهدی نژاد گرجی، گلین ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ محمدی فر، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : رضایی، علی محمد ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1396، دوره هشتم - ویژه نامه (10 صفحة - من 10 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیمهارت های آموزش زبان انگلیسیاضطراب خواندن زباناضطراب شنیداری زباناضطراب نوشتاری زبان
-
5.
مؤلف : محمدی فر، محمد علی ؛ مهدی نژاد گرجی، گلین ؛ جناابادی، حسین ؛ زارعی مته کلایی، الهه ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»زمستان 1394 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 92 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیناتوانیهای یادگیریداویسمداخلهی ترمیمی
-
6.
مؤلف : باقری، سیده نفیسه ؛ محمدی فر، محمد علی ؛ مهدی نژاد گرجی، وگلین ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیدانش آموزان نارساخوانراهبردهای خودتنظیمی تحصیلیراهبردهایدانشآموزانآزمونخواندنآموزش
-
7.
مؤلف : حسن زاده، رمضان ؛ مهدی نژاد گرجی، گلین ؛
مجلة:روان شناسی مدرسه»پاییز 1393 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 38 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشجهتگیریهای انگیزشیپرسشنامهی مقیاس جهتگیریهای انگیزشی زبان (LLOS-IEA)