صدرآبادی، علی ناصر/ 1 مقالة
-
1.
مؤلف : صدرآبادی، علی ناصر ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛ ابوالقاسمی، مهدی ؛ احمدی، سینا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 64 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیکیفیت خدماتشش سیگمامدیریت ارتباط با دانشجومدلیابی معادلات ساختاریمشتریرضایت مشتریرویکرد شش سیگمادانشجویانمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریارزیابی