الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 39 |
روانشناسی 6 |
علوم اجتماعی 3 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 49 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 15 |
ب 4 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
11.
مؤلف : سجادیه، نرگس ؛
مجلة:رشد معلم»بهمن 1397 - شماره 319 (2 صفحة - من 7 إلی 8 )
-
12.
مؤلف : سجادیه، نرگس ؛
مجلة:رشد معلم»دی 1397 - شماره 318 (2 صفحة - من 6 إلی 7 )
-
13.
مؤلف : سجادیه، نرگس ؛
مجلة:رشد معلم»آذر 1397 - شماره 317 (2 صفحة - من 6 إلی 7 )
- 14.
-
15.
مؤلف : وحدتی دانشمند، علی ؛ سجادیه، نرگس ؛ حسینی، افضلالسادات ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»پاییز و زمستان 1397، سال هشتم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:هرمنوتیکسازهگراییآموزش تاریخپل ریکورسبیتگرایی
-
16.
مؤلف : سجادیه، نرگس ؛
مجلة:رشد معلم»مهر 1397 - شماره 315 (2 صفحة - من 6 إلی 7 )
-
17.
مؤلف : سجادیه، نرگس ؛ سورانی، سمیه ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 105 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 25 إلی 48 )
-
18.
مؤلف : سجادیه، نرگس ؛ فتاحی، عبدالجواد ؛
مجلة:رشد معلم»اردیبهشت 1396 - شماره 306 (3 صفحة - من 9 إلی 11 )
-
19.
مؤلف : سجادیه، نرگس ؛
مجلة:فلسفه تربیت»بهار و تابستان 1396 - شماره 2 ISC (8 صفحة - من 145 إلی 152 )
- 20.