الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 10 |
علوم اجتماعی 3 |
روانشناسی 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 16 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 8 |
العلمية - البحثية 5 |
الف 1 |
-
11.
كاتب مسؤول : براری، راحله ؛ مؤلف : اخوان تفتی، مهناز ؛ محسن پور، مریم ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»زمستان 1398 - شماره 61 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:دانشجوفرایند شناختییادگیری دگرگونسازرویداد راه اندازفرایند انتقادی اجتماعیپیامد یادگیری دگرگونساز
-
12.
مؤلف : محسن پور، مریم ؛ گویا، زهرا ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ کیامنش، علیرضا ؛ بازرگان، عباس ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»بهار 1394 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 7 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:سنجش شناختی تشخیصیمدل دینامطالعه پیزامدلسازیسواد ریاضی
-
13.
مؤلف : محسن پور، مریم ؛ گویا، زهرا ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ کیامنش، علیرضا ؛ بازرگان، عباس ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1393، سال دوم - شماره 4 (30 صفحة - من 5 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:سواد ریاضیمطالعه پیزاصلاحیت های شناختیآزمون شناختی تشخیصی و دانش آموزان پایه دهم
-
14.
مؤلف : کیامنش، علیرضا ؛ محسن پور، مریم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»تابستان 1392 - شماره 114 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 89 إلی 114 )
-
15.
مؤلف : محسن پور، مریم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1388 - شماره 99 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریپیشرفت تحصیلیساختار هدفی کلاسجهتگیری هدفی پیشرفتجهتگیریجهتگیری هدفی تبحریدانشآموزان
-
16.
مؤلف : محسن پور، مریم ؛ حجازی، الهه ؛ کیامنش، علیرضا ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1385 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 9 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریتحلیل مسیرخودکارآمدیاهداف تبحریاهداف رویکرد - عملکرداهداف اجتناب- عملکردپایداری و پیشرفت تحصیلیپیشرفت تحصیلی در درس ریاضیعملکرددانشآموزاناهداف