مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مدیریت 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : احمدی زاد، آرمان ؛ اخوان حجازی، مجتبی ؛ صبور طینت، امیر حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمدل بلوغ قابلیت های بازاریابیفرآیندهای بازاریابیبلوغمدل بلوغ
-
2.
مؤلف : سیروس، کاوه محمد ؛ صبور طینت، امیر حسین ؛
مجلة:مدیریت»خرداد و تیر 1385 - شماره 109 و 110 (5 صفحة - من 10 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:مدلاستراتژیاستراتژیهای فناوری اطلاعاتمدیریتزماناستراتژی فناوری اطلاعاتمهندسی