موسوی، سید علی رضا/ 15 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 9 |
حقوق 2 |
علوم اجتماعی 2 |
حسابداری 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 15 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : مریدی، زهرا ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ سلطانی، رؤیا ؛ كاتب مسؤول : موسوی، سید علیرضا ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 24 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیادقرارداد هوشمندبلاکچینتوافق سطح خدماتاطلاعاتمدلتوافقمشتریقراردادسطح خدمات
-
2.
مؤلف : موسوی، سید علی رضا ؛
مجلة:مطالعات حقوق»بهار 1398 - شماره 30 (32 صفحة - من 71 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:قراردادمالکیتحقوق مصرف کنندهشرکتخودرو
-
3.
مؤلف : موسوی، سید علی رضا ؛
مجلة:سخن جامعه»زمستان 1397،سال هفتم - شماره 19 (32 صفحة - من 7 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تغییر جنسیتفقه و حقوقترانس سکسوالاختلالات هویت جنسیجنسیپزشکیاختلالزنجراحیقصاصفقهدرمان
-
4.
مؤلف : موسوی، سید علی رضا ؛ کناره فرد، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (26 صفحة - من 25 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندجوامع برندیرسانه اجتماعیشیوه های ارزش آفرینیشاخصه های جامعه
-
5.
مؤلف : دلوی اصفهان، محمدرضا ؛ قربانی، حسن ؛ موسوی، سید علی رضا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»بهار 1391 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگاعتمادسرمایه اجتماعیسند چشم انداز 1404
-
6.
مؤلف : موسوی، سید علی رضا ؛
مجلة:سوره اندیشه»آذر و دی 1390 - شماره 54 و 55 (2 صفحة - من 28 إلی 29 )
-
7.
مؤلف : موسوی، سید علی رضا ؛
مجلة:سوره اندیشه»آذر و دی 1390 - شماره 54 و 55 (2 صفحة - من 31 إلی 32 )
-
8.
مؤلف : موسوی، سید علی رضا ؛ زارعی، حمید ؛ هنربخش، سمیرا ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»پاییز 1390 - شماره 10 ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت شرکتیخطای پیشبینی سود مدیریتاعضای غیرموظف هیئتمدیرهکارایی عملیاتی.
-
9.
مؤلف : موسوی، سید علیرضا ؛ کشاورز، حمیده ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره -21 (ویژهنامه) (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:ریسک سیستماتیکتامین مالیساختار سرمایهتئوری توازی ایستاتئوری ترتیب هرمیتئوری جریان نقد وجوه
-
10.
مؤلف : موسوی، سید علی رضا ؛ نونژاد، سید مسعود ؛ قائدی، مهنوش ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1388 - شماره 13 (14 صفحة - من 56 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهباورهای مشترینگرش مشتریمشتریمشتریاناطلاعات