الموضوع (عدد المقال) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
علوم تربیتی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
-
1.
كاتب مسؤول : کمری، الهه ؛
مجلة:کودکان استثنایی»زمستان 1402 - شماره 90 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:اتیسمفرانقش اندیشگانیدستور نقشگرای نظاممندگفتمان روایتیفرانقش تجربیفرانقش منطقی
-
2.
كاتب مسؤول : کمری، الهه ؛
مجلة:پژوهش های زبان شناسی»بهار و تابستان 1401- شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:اختلال طیف اتیسمکودکان تکزبانهبازگویی داستانطرحوارۀ فعالداستانروایت داستان
-
3.
مؤلف : رقیبدوست، شهلا ؛ مدرسی قوامی، گلناز ؛ کمری، الهه ؛
مجلة:جستارهای زبانی»فروردین و اردیبهشت 1398 - شماره 49 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 171 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:آهنگگفتمان رواییساخت اطلاعزیروبمیبزرگسالان فارسیزبان
-
4.
مؤلف : کمری، الهه ؛
مجلة:زبان و زبان شناسی»بهار و تابستان 1398 - شماره 29 التصنيف ج (Ministry of Science (34 صفحة - من 225 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:داستاناتیسمعناصر روایتداستانهای تخیلیمشخصات ساختاری
-
5.
مؤلف : کمری، الهه ؛ کمری، زینب ؛
مجلة:مجموعه مقالات دانشگاه علامه طباطبایی»سال 1393 - شماره 332 (18 صفحة - من 1043 إلی 1060 )
الکلمات المفتاحية:ناشنواییمهارت نوشتاریکاشت حلزون شنواییکودکان ناشنوانوشتاریکودکان شنوافعلحروف اضافهتولید
-
6.
مؤلف : کمری، الهه ؛ کمری، زینب ؛
مؤتمر:همایش زبان شناسی ایران»مجموعه مقالات نهمین همایش زبان شناسی ایران - جلد 2 التصنيف ملی (18 صفحة - من 1043 إلی 1060 )
-
7.
مؤلف : رقیب دوست، شهلا ؛ کمری، الهه ؛
مجلة:علم زبان»بهار و تابستان 1393 - شماره 2 ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ناشنواییپردازش نحویدرک خواندنراهبرد خواندنجملههای موصولی فاعلی و مفعولیناشنواييپردازش نحويجمله هـاي موصـولي فـاعلي و مفعوليناشنوادرکدانش