فیروزیان، مریم/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مدیریت 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
مؤلف : فیروزی، مریم ؛ امیرکبیری، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : ودادی، احمد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 (19 صفحة - من 328 إلی 346 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانششبکههای اجتماعیتسهیم دانشتوسعه دانشتناسب دانش
-
2.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ فیروزیان، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1386، سال دوم - پیش شماره 2 (19 صفحة - من 65 إلی 83 )
-
3.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ فیروزیان، مریم ؛
مجلة:مدیریت»آذر و دی 1385 - شماره 115 و 116 (5 صفحة - من 35 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بازارجایگاهیابیمشتریمصرفکنندهبازار هدفاطلاعاتاستراتژیبازاریابی