شاه بهرامی، نوشین/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مهارت های روانشناسی تربیتی 2 |
مجلة پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی 1 |
مجلة فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 2 |
علوم تربیتی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
-
1.
كاتب مسؤول : شاه بهرامی، نوشین ؛
مجلة:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان 1401- دوره دوازدهم ، شماره 2 ، A (Azad University (16 صفحة - من 227 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسینظام آموزش عالیالگوی مفهومیتفکر تاملی
-
2.
كاتب مسؤول : کاظم پور، اسماعیل ؛ مؤلف : شاه بهرامی، نوشین ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»بهار 1395 - شماره 25 (13 صفحة - من 24 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:مدل برنامه درسینارسایی های برنامه درسینظام آموزشی تربیت معلم
-
3.
مؤلف : شاه بهرامی، نوشین ؛ نادری، عزت اله ؛ كاتب مسؤول : سیف نراقی، مریم ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»تابستان 1394 - شماره 22 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:شناساییبرنامه درسیتاملدیدگاه متخصصان و مدرسان
-
4.
مؤلف : کاظم پور، اسماعیل ؛ گلشاهی، مریم ؛ شاه بهرامی، نوشین ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1394، سال پنجم - شماره 3 ISC (22 صفحة - من 61 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:الگووبکارشناساندبیرانمولفههای برنامهدرسیبرنامهدرسی مبتنی بر وبارزشیابیآموزشآموزش مبتنی بر وب