مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی 3 |
مجلة فناوری آموزش و یادگیری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
-
1.
كاتب مسؤول : باوفا، مرجان ؛ مؤلف : فانیدپور، حسن ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 53 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تفسیر موضوعیروش تحلیل محتوانقد و تحلیل کتابطراحی کتاب درسینجارزادگانکتابهـاکتـابطراحیبـابـه
-
2.
كاتب مسؤول : فانیدپور، حسن ؛ مؤلف : نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ کارآمد، حسین ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار و تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 255 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:کتاب درسیآموزه های دینیحوزه های علمیهاصول انتخاب و سازماندهی محتوامعیار تالیف متون درسیمحتواهـااطلاعاتبـاحوزههای علمیه خواهرانبـهکتـابآموزشکتـاب هـای درسی
-
3.
مؤلف : فانیدپور، حسن ؛ دلاور، علی ؛ کارآمد، حسین ؛ كاتب مسؤول : نیلی احمد آبادی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 225 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:آموزههای دینیاصول و معیارهای طراحی کتب درسیمعیارهای طراحی آموزشیحوزههای علمیة خواهرانطراحیهـابـامحتوابـهاصـل
-
4.
مؤلف : فانیدپور، حسن ؛ مهدوی نسب، یوسف ؛ فردانش، هاشم ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»زمستان 1393 - شماره 1 (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش پیشرفت تحصیلیراهبرد مبتنی بر داستانطراحی آموزشی کتاب درسیراهبرد پیش آموزشیدانشدانشجویانآزمونپژوهش