رادمهر، پروانه/ 7 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 5 |
حوزه سلامت 1 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
ج 1 |
ب 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ یوسف وند، لیلا ؛ رادمهر، پروانه ؛
مجلة:مشاوره و روان درمانی خانواده»پاییز و زمستان 1396 - شماره 23 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 123 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:زنانروابطابهامغنیسازیازخودگذشتگیغنیسازی روابطآموزش
-
2.
مؤلف : قدمپور، عزتاله ؛ یوسفوند، لیلا ؛ رادمهر، پروانه ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 33 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان دختر و پسرراهبردهای شناختی و فراشناختیامید تحصیلی
-
3.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ یوسف وند، لیلا ؛ رادمهر، پروانه ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1395 ، دوره ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیدانش آموزانبرنامه جرأت ورزیخلاقیتبالندگی
-
4.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ رادمهر، پروانه ؛ یوسف وند، لیلا ؛
مجلة:پژوهش های تربيتی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 6 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:امیددانش آموزاناشتیاق تحصیلیسرسختی تحصیلینظریه امید اسنایدردانشآموزان دختر متوسطهآزمون
-
5.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ رادمهر، پروانه ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیاضطراب اجتماعیباورهای فراشناختیاختلالاختلال اضطراب اجتماعیآموزش شناختیذهن آگاهی
-
6.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ یوسف وند، لیلا ؛ رادمهر، پروانه ؛
مجلة:نوآوری های مدیریت آموزشی»بهار 1395 - شماره 42 (8 صفحة - من 73 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانبهزیستی روان شناختیرهبری معنویسلامت سازمانیبهزیستی روانیکارکنان دانشگاه علوم پزشکی
-
7.
مؤلف : شهبازی راد، افسانه ؛ سپهوندی، محمد علی ؛ رادمهر، پروانه ؛
مجلة:دین و سلامت»پاییز و زمستان 1393، دوره دوم - شماره 2 ISC (9 صفحة - من 10 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانتابآوریتجربیات معنوی