آل طه، سیدحسن/ 8 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
تربیت بدنی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
العلمية - النشرية 2 |
ب 1 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : آل طه، سید حسن ؛ صفری، علی ؛ كاتب مسؤول : شائمی برزکی، علی ؛
مجلة:مدیریت دولتی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 580 إلی 601 )
الکلمات المفتاحية:سازمان غیرانتفاعیچالشهای مدیریت منابع انسانیمدیریت منابع انسانی
-
2.
كاتب مسؤول : آل طه، سید حسن ؛ مؤلف : اکبری، محسن ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1400- شماره 12 (37 صفحة - من 35 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:اشتیاق شغلیسرمایه روانشناختیجو ارائه خدماترضایت شغلی و تمایل به ترک خدمت
-
3.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ آل طه، سید حسن ؛ قویدل، آزاده ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 125 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیابهام نقشرفتار فرانقشارتباطات درون سازمانیهمکاری کارکنانکارکنانسازمانی
-
4.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ اکبری، محسن ؛ آل طه، سیدحسن ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانحمایت ورزشیدلبستگی به برند
-
5.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ آل طه، سیدحسن ؛ صادق پور، پویا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1394 - شماره 73 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 33 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید محصولات سبزمسئولیت اجتماعی شرکتتصویر محصولازاریابی سبز
-
6.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ آل طه، سیدحسن ؛ صادق پور، پویا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1394 - شماره 72 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزقصد خرید محصولات سبزمسئولیت اجتماعی شرکتتصویر محصول
-
7.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ آهی، پرویز ؛ آل طه، سیدحسن ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛ قیاسی، رضا ؛
مجلة:مطالعات پژوهشی راهور»تابستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:سنجش کيفيت خدمات ، خدمات ، پاسخگويي ، ملموس بودن ، همدلي ، تضمين و قابليت اطمينان مدل سروکوالکیفیت خدماتکارآموزانمدل سروکوالمشتریرضایتمشتریانکارکنان
-
8.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ ناصری، سحر ؛ آل طه، سیدحسن ؛
مجلة:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز 1393 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 67 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیمحتوای دروسخودرهبریخودتعیینکنندگیامید به اشتغالدانشجویانپژوهش