مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
-
1.
مؤلف : شیوا، آیدا ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 159 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:دوگانگیپویایی کسبوکارراهبردهای بازارگراییراهبردهای نوآوریعوامل کلیدی موفقیت بنگاهبازارگرایینوآوریبنگاهاکتشافیشاخصبازارگرایی بهره بردارانه
-
2.
مؤلف : شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییعملکرد بنگاهدوگانگی بازارگراییدوگانگی نوآوری
-
3.
مؤلف : حاجی حیدری، نسترن ؛ شیوا، آیدا ؛ بهزادی ابراهیمی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی»تابستان 1392، سال هفدهم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 263 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیآموزش کارآفرینیمحتوای آموزشیمدیریت کسب و کارهای کوچک