کلمة المفتاح بازارگرایی بهرهبردارانه / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 595 إلی 616 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری تدریجیعملکرد بنگاهبازارگرایی اکتشافیبازارگرایی بهرهبردارانهنوآوری یکبارهنوآوریبـازارگراییبنگـاه
-
2.
مؤلف : شیوا، آیدا ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 159 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:دوگانگیپویایی کسبوکارراهبردهای بازارگراییراهبردهای نوآوریعوامل کلیدی موفقیت بنگاهبازارگرایینوآوریبنگاهاکتشافیشاخصبازارگرایی بهره بردارانه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 2 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)