الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 11 |
علوم تربیتی 3 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 16 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 8 |
العلمية - البحثية 6 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : پرهون، کمال ؛ مؤلف : پرهون، هادی ؛ ترول، لیزا ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1401- شماره 96 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 33 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:خودگزارشیکارکردهای اجراییبازداریحافظه کاریمقیاس کارکردهای اجرایی بزرگسالان
-
2.
كاتب مسؤول : پرهون، کمال ؛ مؤلف : پرهون، هادی ؛ مرادی، علیرضا ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»پاییز 1400 - شماره 45 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 168 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییتحلیل عاملی تائیدیدانـش آمـوزان دورة متوسـطهمقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی- ویراست دوم
-
3.
كاتب مسؤول : پرهون، هادی ؛ مؤلف : مرادی، علیرضا ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ پرهون، کمال ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»بهار 1400 - شماره 89 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 2 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییدانش آموزان دوره ابتداییمقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی- ویراست دومتحلیل عاملی تائیدی.
-
4.
كاتب مسؤول : میراحمدی، بهاره ؛ مؤلف : اورکی، محمد ؛ پرهون، کمال ؛
مجلة:اندیشه و رفتار در روانشناسی بالینی»بهار 1400 - شماره 59 التصنيف C (Azad University (10 صفحة - من 47 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییولع مصرفذهن آگاهیبیوفیدبککنترل توجهاضافه وزن و چاقی
-
5.
مؤلف : پرهون، کمال ؛ كاتب مسؤول : پرهون، هادی ؛
مجلة:رویش روان شناسی»آبان 1399 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 213 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری ویژهمدل ناهماهنگی هوشبهر- پیشرفتمدل پاسخ به مداخلهالگوی ضعفها و توانمندیهای شناختی.تشخیصدانشآموزانارزیابیمدل
-
6.
كاتب مسؤول : احمدی، فرشاد ؛ مؤلف : کاظمی رضایی، علی ؛ پرهون، کمال ؛
مجلة:اعتیاد پژوهی»تابستان 1399 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 225 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:اختلال مصرف موادتکانشگریهیجان خواهیمدل نادیده انگاری تاخیریرویکرد شناخت درمانی مبتنی برذهن آگاهینادیده انگاری پاداش تاخیری
-
7.
مؤلف : پرهون، کمال ؛ كاتب مسؤول : پرهون، هادی ؛
مجلة:روانشناسی شناختی»پاییز 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 87 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییتوجهدانش آموزان با مشکل یادگیریتوان بخشی شناختی.
-
8.
كاتب مسؤول : پرهون، کمال ؛ مؤلف : علیزاده، حمید ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ دستجردی کاظمی، مهدی ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»پاییز 1398 - شماره 83 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:حل مسالهحافظه کاریسرعت پردازشاختلال یادگیری ویژهمشکل یادگیری
-
9.
مؤلف : پرهون، کمال ؛ علیزاده، حمید ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ دستجردی کاظمی، مهدی ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری ویژهنیمرخ شناختینیمرخ زبانشناختیمشکل یادگیری
-
10.
نقش معلمان در شناسایی و کاهش مشکلات یادگیری دانش آموزان: راهبردهایی برای خانواده، پیشدبستان و مدرسه
مؤلف : پرهون، کمال ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»آذر و دی 1396 - شماره 148 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:مدرسهمعلماندانشآموزانوالدینمشکلات یادگیری