پاییز 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : نظربلند، ندا ؛ مؤلف : طهماسیان، آمنه ؛ نجاتی، وحید ؛
(18 صفحة - من 2 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییتوجه انتخابیحافظهکاریتوانبخشی شناختیاختلال شناختی خفیفکنترل بازداری.
-
كاتب مسؤول : احمدی، ابراهیم ؛ مؤلف : حاتمی، حجت ؛ رنگرز، ابراهیم ؛
(13 صفحة - من 20 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تعارضعقلتصمیم گیریاحساساطلاعات گریزی
-
مقایسه اثربخشی تفکر واگرا و تفکر استعاره ای به عنوان دو روش خلاق بر تفکر انتقادی زبان آموزان انگلیسی
مؤلف : حدیدی تمجید، نسرین ؛ آهور، توران ؛ برغول، سارا ؛
(16 صفحة - من 33 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیخلاقیتتفکر واگراتفکر استعارهای
-
مؤلف : دهقانی، سپیده ؛ بشارت، محمد علی ؛ زمردی، رضا ؛ واحدی، همایون ؛ كاتب مسؤول : رستمی، رضا ؛
(14 صفحة - من 57 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:سندرم روده تحریکپذیرتوان آلفافرکانس پیک آلفاناقرینگی آلفای پیشانیطب شخصی شده
-
كاتب مسؤول : جعفری، اصغر ؛ مؤلف : احتشامی، مهسا ؛
(16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد ریاضیروابط فضاییناتوانی یادگیری ریاضیبازیدرمانی
-
مؤلف : پرهون، کمال ؛ كاتب مسؤول : پرهون، هادی ؛
(15 صفحة - من 87 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییتوجهدانش آموزان با مشکل یادگیریتوان بخشی شناختی.
-
كاتب مسؤول : ممبینی، شریف ؛ مؤلف : حاجی یخچالی، علیرضا ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ مکتبی، غلامحسین ؛
(9 صفحة - من 102 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیتخییل