الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 8 |
علوم اجتماعی 6 |
علوم سیاسی 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 16 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 5 |
العلمية - البحثية 4 |
-
11.
مؤلف : اکبری، زهرا ؛ شاه منصوری، بیتا ؛ میراسماعیلی، بی بی سادات ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1394 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (7 صفحة - من 63 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ ملیارزشهای اخلاقیموسیقی رپگفتمان قدرتموسیقی سنتیموسیقیگفتمان
-
12.
مؤلف : شاه منصوری، بیتا ؛ توکل، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1393 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 53 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:قرآن کریمنبأخبرنگرشدانشارتباطاترفتارتبلیغات تلویزیونیصرفه جویی آبپیام و مخاطب
-
13.
مؤلف : شاه منصوری، بیتا ؛ بی بک آبادی، غزال ؛ رضا خسروی، علیرضا ؛
مجلة:فرهنگ ارتباطات»زمستان 1392 - شماره 12 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:آینده نگریدلفیدوجهانی شدنروزنامه نگاریاقتصاد رسانهروزنامههاآیندهرسانهایجامعه اطلاعاتیایرانمخاطب
-
14.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»زمستان 1391 - شماره 5 (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتحقوق ارتباطاتحقوق تبلیغاتاخلاق حرفه ای و قوانین تبلیغاتاخلاقمخاطبانرسانههاشاخصماتریس
-
15.
مؤلف : شاه منصوری، بیتا ؛ شاه منصوری، پوریا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1391 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (10 صفحة - من 55 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رسانهمدیریت استراتژیکزنجیره ارزشSWOTاعتبار رسانه ایمنبع استراتژیکمدل تحلیل پنج نیرو
-
16.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایتبلیغاتتبلیغات محیطیبرندحقوق ارتباطاتتبلیغات رسانه ایحقوق تبلیغاتنظام نامه اخلاقیتبلیغات چاپیمدل های بومیقوانین تبلیغاتکانون تبلیغاتیهویت فرهنگی تاریخ