الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 20 |
علوم اجتماعی 14 |
هنر و معماری 2 |
مدیریت 2 |
علوم تربیتی 1 |
اخلاق 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 41 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 13 |
العلمية - البحثية 9 |
الف 2 |
ج 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
31.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ ذهابی، شایسته ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1394- شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 53 إلی 66 )
-
32.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ ذهابی، شایسته ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1393 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (8 صفحة - من 119 إلی 126 )
-
33.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1392 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامیاطلاع رسانی به موقع
-
34.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (10 صفحة - من 69 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:اطلاع رسانیروابط عمومیسواد رسانه ای
-
35.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ ملکیان، نازنین ؛ شاهکوهی، سبیکه ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمخاطبمصرف گراییاثرات
-
36.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 83 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمخاطبمصرف گراییاثرات
-
37.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ الوندی، هومن ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1390 - شماره 13 (31 صفحة - من 133 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:رسانهنگرش به هدفمندی یارانههاافکار عمومیجامعهنگرش سیاسیمیزان استفاده از رسانهوسایل ارتباطجمعی
-
38.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ واحدناوان، عارف ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1390 - شماره 12 (19 صفحة - من 219 إلی 237 )
-
39.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ دیندار فرکوش، فیروز ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1389، سال پنجم - شماره 10 (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
-
40.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:مدرس هنر»پاییز و زمستان 1386 - شماره 3 ISC (8 صفحة - من 95 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:ﻋﻮاﻣﻞ و ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻧﻤﺎﻳﺶﺗﻜﻨﻴﻚ ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﻲارزش ﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﻲﺗﻐﻴﻴﺮ رﻓﺘﺎر و ﻧﮕﺮش