الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 68 |
علوم تربیتی 48 |
حوزه سلامت 7 |
میان رشته ای 5 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 4 |
علوم اجتماعی 3 |
حسابداری 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 138 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 58 |
ب 37 |
الف 6 |
ج 4 |
العلمية - النشرية 3 |
د 2 |
-
31.
مؤلف : محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : قاسم زاده، سوگند ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1400، سال دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 235 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:شیوههای فرزندپروریآسیب بیناییویژگیهای روانسنجیتحلیلعاملی تاییدی
-
32.
كاتب مسؤول : شمس، منیر ؛ مؤلف : افروز، غلامعلی ؛ ارجمندنیا، علیاکبر ؛
مجلة:روانشناسی اجتماعی»تابستان 1400 - شماره 60 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 109 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتیحمایت اجتماعی ادراکشدهرضایتمندی زوجیت
-
33.
مؤلف : ابراهیم، انسیه ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ افروز، غلامعلی ؛ كاتب مسؤول : ارجمندنیا، علی اکبر ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتنیمرخ شخصیتینیمرخ هوشیدانشآموزان تیزهوش تحصیلی
-
34.
مؤلف : تک تهرانی، سالومه ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ صادقی، سعید ؛ كاتب مسؤول : ارجمندنیا، علی اکبر ؛
مجلة:روان سنجی»بهار 1400 - شماره 36 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 7 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:Aاینترنتنوجوانانخودکنترلیاعتیاد به اینترنت
-
35.
كاتب مسؤول : گندمی، زینب ؛ مؤلف : ارجمندنیا، علی اکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیدانشآموزان دیرآموزکارکردهای اجراییتوانبخشی شناختیدانشآموزانحافظهی فعالکارکردهای اجراییآزمونپژوهشکودکان
-
36.
كاتب مسؤول : صادقی سیاح، علی ؛ مؤلف : افروز، غلامعلی ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ لواسانی، مسعود ؛
مجلة:کودکان استثنایی»زمستان 1399 - شماره 78 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 119 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:واژه های کلیدی: متون خواندن کاربردیدانش آموزان آهسته گامدوره ی ابتدایی
-
37.
مؤلف : پورحنیفه، حوریه ؛ ارجمند نیا، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : افروز، غلامعلی ؛
مجلة:خانواده و بهداشت»زمستان 1399 - شماره 26 التصنيف B (Azad University (9 صفحة - من 41 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:نشانگان داونخانواده محوربرنامه آموزشی کاربردیمهارت محاسباتآموزشآهسته گامدانش
-
38.
كاتب مسؤول : موسیزاده مقدم، حدیث ؛ مؤلف : ارجمندنیا، علی اکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجلة:سلامت روان کودک»زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (12 صفحة - من 251 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:میزان توجهتوانبخشی شناختیاختلال نارسایی توجه/ فزونکنشیحافظه آیندهنگر
-
39.
كاتب مسؤول : شیخ محمدی، عباس ؛ مؤلف : افروز، غلامعلی ؛ ارجمند نیا، علی اکبر ؛ داوری آشتیانی، رزیتا ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1399 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 23 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:بیشفعالیمهارتهای اجتماعیراهبردهای مقابله ایهیجانات منفی کودکانعلائم نارسایی توجهعلائم نارسایی توجه/ بیشفعالی
-
40.
مؤلف : احمدی، آرمیندخت ؛ پورنقاش تهرانی، سید سعید ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : صابری، سید مهدی ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1399 - شماره 82 التصنيف A+ (Azad University/ISC (8 صفحة - من 61 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:بزهکارینوجوانانعملکرد خانوادهخانوادهنوجوانان کانون اصلاح و تربیتبزهکارپرسشنامه