قاسمی سامنی، متین/ 7 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 3 |
روانشناسی 2 |
میان رشته ای 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : قاسمی سامنی، متین ؛ شریفی درآمدی، پرویز ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1401 - شماره 45 ، الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 223 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتیبازی رایانهایالگوی آموزشیدانشآموزان درخودمانده با عملکرد بالا
-
2.
كاتب مسؤول : قاسمی سامنی، متین ؛ مؤلف : فلاحی، مریم ؛ کماسی، مهدی ؛
مجلة:آموزش پژوهی»بهار 1399 - شماره 21 ، العلمية - النشرية (Ministry of Culture/ISC (11 صفحة - من 88 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشییادگیریدانش آموزانگیزش پیشرفت تحصیلیالگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر
-
3.
مؤلف : نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ قاسمی سامنی، متین ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (10 صفحة - من 66 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتییادگیری مشارکتی برخطمحیط مشارکتی برخطارزشیابی مشارکت
-
4.
كاتب مسؤول : فلاحی، مریم ؛ مؤلف : قاسمی سامنی، متین ؛ امیرتیموری، محمدحسن ؛
مجلة:آموزش پژوهی»تابستان 1395 - شماره 6 ISC (23 صفحة - من 103 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:آموزشیادگیرییادداریچندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاریچندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی
-
5.
مؤلف : قاسمی سامنی، متین ؛ سامنی اسد، معصومه ؛ فلاحی، مریم ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2 (12 صفحة - من 129 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشییادگیرییادداریانگیزش پیشرفت تحصیلیالگوی انگیزشی کلرکلرانگیزش
-
6.
مؤلف : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ قاسمی سامنی، متین ؛ قمشه، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (11 صفحة - من 76 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریروش تدریسانگیزش پیشرفت تحصیلیروش تدریس پنج مرحله ای بایبیدانشآموزانآزمونپژوهشگروه آزمایش و گروه کنترل
-
7.
مؤلف : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ قاسمی سامنی، متین ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1394، سال ششم - شماره 2 ISC (14 صفحة - من 5 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانیادگیری مشارکتیپادکستپادکست آموزشیآموزش