کلمة المفتاح الگوی آموزشی / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نوروزياصل، آمنه ؛
مجلة:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»تابستان 1402 - شماره 55 (18 صفحة - من 669 إلی 686 )
الکلمات المفتاحية:الگوی آموزشییادگیری بهترآموزشها
-
2.
مؤلف : دارابی عمارتی، عابدین ؛
مجلة:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»تابستان 1402 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 141 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:معلمانیاددهی- یادگیریبرنامۀ درسیارزشآفرینالگوی آموزشی
-
3.
كاتب مسؤول : علیزاده شوشتری، عباس ؛ مؤلف : شبیری، سیدمحمد ؛ جمشیدی راد، محمدصادق ؛ محمدی، ناصر ؛
مجلة:اخلاق زیستی»تابستان 1402 - شماره 38 (23 صفحة - من 190 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقمحیط زیستادبمنشالگوی آموزشی
-
4.
كاتب مسؤول : احمدی ارکمی، حبیب ؛ مؤلف : نادری، امیر ؛ حسینی، سیده زینب ؛
مجلة:بصیرت و تربیت اسلامی»بهار 1402 - شماره 64 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 151 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:تربیت سیاسیوضعیت موجودالگوی آموزشیهدایت سیاسیدانشجویان پلیس
-
5.
مؤلف : مرتضوی شالی، سیده ساحل ؛ دستجردی کاظمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : عالی، آمنه ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»پاییز 1401 - شماره 17 (21 صفحة - من 64 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مشکلات ارتباطینمایش خلاقکودکان بیسرپرست و بدسرپرستالگوی آموزشیکودکانطراحیمربیواژگان
-
6.
كاتب مسؤول : خزائی، آذر ؛ مؤلف : نیلی، محمدرضا ؛ زارعی زوارکی، اسمعیل ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1401 - شماره 59 التصنيف B (Azad University/ISC (29 صفحة - من 64 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختدانشآموزانحل مسئلهالگوی آموزشییادگیری معکوسکلاسطراحیالگوی یادگیری معکوسمعلممحتوامؤلفههای
-
7.
كاتب مسؤول : حبیبی، سمیرا ؛ مؤلف : علی آبادی، خدیجه ؛ نیلی احمدآبادی، محمد رضا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1401، دوره پانزدهم - شماره 2 ISC (9 صفحة - من 132 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:تدوینیادگیریدانشآموزانطراحیمشارکت والدینالگوی آموزشی
-
8.
مؤلف : قاسمی سامنی، متین ؛ شریفی درآمدی، پرویز ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1401 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 223 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتیبازی رایانهایالگوی آموزشیدانشآموزان درخودمانده با عملکرد بالا
-
9.
كاتب مسؤول : ساجدی راد، هادی ؛ مؤلف : جهانی، جعفر ؛ شفیعی سروستانی، مریم ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1400 - شماره 70 التصنيف A+ (Azad University/ISC (22 صفحة - من 113 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیمطالعات اجتماعیالگوی آموزشیمهارتهای انتقادی
-
10.
كاتب مسؤول : فریدون نژاد، مژگان ؛ مؤلف : افروز، غلامعلی ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1400، سال بیست و هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 159 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیسازنده گرایینظریه یادگیریالگوی آموزشینظریه سازنده گرایییادگیری سازنده گرادانشکدپژوهشمؤلفه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- د (1 مقالة)