کلمة المفتاح یادگیری سازنده گرا / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خصم افکن نظام، عرفان ؛ اسلامی، سید غلامرضا ؛
مؤتمر:آیندهپژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار»مجموعه مقالات دومین همایش ملّی آینده پژوهی، آموزش عالی و توسعۀ پایدار (18 صفحة - من 271 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشیآموزش هنریادگیری سازندهگراآموزش درونزا
-
2.
مؤلف : صادقی فرشته، رویا ؛ جلالیان، سارا ؛ اردلانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : دژدار، امید ؛
مجلة:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 89 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تولید دانشدانش طراحییادگیری سازندهگرافرآیندطراحی
-
3.
مؤلف : بصیری، هانیه ؛ متکی، زهیر ؛
مجلة:پژوهش های معماری نوین»بهار 1401 - شماره 3 (13 صفحة - من 47 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:روایتیادگیری فعالطراحی معماری.معماریطراحییادگیری سازنده گرارواییدانشتجربه
-
4.
مؤلف : بصیری، هانیه ؛ كاتب مسؤول : متکی، زهیر ؛
مجلة:پژوهش های معماری نوین»بهار 1401 - شماره 3 (13 صفحة - من 47 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:روایتیادگیری فعالمعماریطراحیروایییادگیری سازنده گرادانشپیشینههای معماریتجربه
-
5.
كاتب مسؤول : فریدون نژاد، مژگان ؛ مؤلف : افروز، غلامعلی ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1400، سال بیست و هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 159 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیسازنده گرایینظریه یادگیریالگوی آموزشینظریه سازنده گرایییادگیری سازنده گرادانشکدپژوهشمؤلفه
-
6.
مؤلف : حقیقی، سعید ؛ دهقان، نرگس ؛ كاتب مسؤول : دژدار، امید ؛
مجلة:معماری و شهرسازی آرمانشهر»زمستان 1399 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:انتقال یادگیرییادگیری سازنده گراتوانایی طراحیسازههای نوینآزمون پایلوت
-
7.
مؤلف : صادقی فرشته، رویا ؛ جلالیان، سارا ؛ اردلانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : دژدار، امید ؛
مجلة:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»زمستان 1399، دوره بیست و پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 43 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:آموزش معماریدانش طراحیکارگاه معمارییادگیری سازندهگرا
-
8.
مؤلف : طالبی، زینب ؛ حبیب، فرح ؛ اعتصام، ایرج ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»زمستان 1395 - شماره 45 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:انتقال دانشآموزش شهرسازیکارگاه عملییادگیری سازنده گرا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (1 مقالة)