عادل زاده، رقیه/ 1 مقالة
-
1.
مؤلف : عادل زاده، رقیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (8 صفحة - من 62 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریارزش مشتریcrmشرکت سامسونگمشتریارزشپرسشنامه
مؤلف : عادل زاده، رقیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (8 صفحة - من 62 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریارزش مشتریcrmشرکت سامسونگمشتریارزشپرسشنامه