دادگران، سید محمد/ 7 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
مجلة راهبرد اجتماعی فرهنگی 1 |
مجلة مطالعات رسانه ای 1 |
مجلة فرهنگ ارتباطات 1 |
مجلة مطالعات فرهنگی و ارتباطات 1 |
مجلة رسانه و فرهنگ 1 |
مجلة رسانه 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 5 |
علوم سیاسی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
-
1.
مؤلف : سید محسنی، سیدشهاب ؛ افخمی، حسینعلی ؛ كاتب مسؤول : دادگران، سید محمد ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1401 - شماره 128 ، الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 297 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:چالش های ارتباطیتعامل های ارتباطیرسانهروابط عمومیرسانههاارتباطاتاطلاعاتچالشروزنامهنگاراناخبار
-
2.
مؤلف : بلوچی پور، فاطمه ؛ دادگران، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : کردی، ناهید ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (15 صفحة - من 677 إلی 691 )
الکلمات المفتاحية:آموزشایراندانشگاهروزنامهنگاری
-
3.
مؤلف : آلقیس، علیرضا ؛ رسولی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : دادگران، سید محمد ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1398 - شماره 47 ، B (Azad University (17 صفحة - من 113 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیشبکه اجتماعیاقناعتلگراماقناع رسانه ای
-
4.
كاتب مسؤول : دباغ، علیرضا ؛ مؤلف : دادگران، سید محمد ؛ عقیلی، سید وحید ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1398 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 91 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیاینستاگرامنرخ تعامل کاربرانزلزلهی کرمانشاهزلزلهاجتماعی
-
5.
مؤلف : ازکیا، مصطفی ؛ دادگران، سید محمد ؛ روحالله زاده اندواری، قاسم ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1398 - شماره 55 ، الف (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 251 إلی 285 )
الکلمات المفتاحية:سرمایهگذاری خارجیدیپلماسی رسانهایتوسعۀ اقتصادی
-
6.
مؤلف : دادگران، سید محمد ؛ خرازی آذر، زهرا ؛ دبلشکی، فرحناز ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1396 - شماره 22 ، د (Ministry of Science (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعی مجازیاینستاگرامفرهنگ کتابخوانیترویج مطالعهصفحه کتابدونی
-
7.
مؤلف : دادگران، سید محمد ؛ علی شریفی، مهدی ؛
مجلة:فرهنگ ارتباطات»تابستان 1393 - شماره 14 (25 صفحة - من 131 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:خدماتبانکداری الکترونیکبانک ملیرضایت مندی مشتریان