علی شریفی، مهدی/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رسانه های دیداری و شنیداری 1 |
مجلة مطالعات رسانه ای 1 |
مجلة فرهنگ ارتباطات 1 |
مجلة رسانه و فرهنگ 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 3 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
مؤلف : علی شریفی، مهدی ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : رحمان زاده، علی ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 273 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیرسانه های اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
2.
مؤلف : علی شریفی، مهدی ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 197 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیرسانه های اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
3.
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
مؤلف : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : هاشم زهی، نوروز ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 105 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیرسانههای اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
4.
مؤلف : دادگران، سید محمد ؛ علی شریفی، مهدی ؛
مجلة:فرهنگ ارتباطات»تابستان 1393 - شماره 14 (25 صفحة - من 131 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:خدماتبانکداری الکترونیکبانک ملیرضایت مندی مشتریان