مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بهداشت روان و جامعه 3 |
مجلة بهبود مدیریت 2 |
مؤتمر کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری 1 |
مجلة مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 3 |
مدیریت 3 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
ملی 1 |
-
1.
مؤلف : توکلی، غلامرضا ؛ حیدری، امید ؛ كاتب مسؤول : فیض عارفی، مجید ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»پاییز 1401- شماره 11 (22 صفحة - من 316 إلی 337 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریآسیبشناسی سنجش رضایت مشتریبازارهای سازمانیشرکتهای با مشتریان سازمانی
-
2.
كاتب مسؤول : زارع نژاد، سمیرا ؛ مؤلف : حیدری، امید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (10 صفحة - من 859 إلی 868 )
الکلمات المفتاحية:صنایع دفاعی آینده پژوهی امنیت کشور
-
3.
مؤلف : توکلی، غلامرضا ؛ فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
مجلة:بهبود مدیریت»پاییز 1394 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (28 صفحة - من 25 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیمدلهای شایستگی مدیرانهستههای نوآوریمحصولات پیچیده
-
4.
مؤلف : فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
مجلة:بهبود مدیریت»بهار 1394 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (26 صفحة - من 31 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:شاخص رضایت مشتریمدیریت رضایت مشتریمدلهای سنجش رضایت مشتریمحصولات پیچیده و فنآوری پیشرفته
-
5.
مؤلف : حیدری، امید ؛
مجلة:بهداشت روان و جامعه»تیر و مرداد 1384 - شماره 3 و 4 (2 صفحة - من 32 إلی 33 )
-
6.
مؤلف : شپهرد، پیتر ؛ مترجم : حیدری، امید ؛
مجلة:بهداشت روان و جامعه»اردیبهشت 1384 - شماره 2 (1 صفحة - من 22 إلی 22 )
-
7.
مؤلف : شپهرد، پیتر ؛ مترجم : حیدری، امید ؛
مجلة:بهداشت روان و جامعه»بهمن 1383 - شماره 1 (2 صفحة - من 14 إلی 15 )