مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی 2 |
مجلة بهبود مدیریت 2 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : فیض عارفی، مجید ؛ كاتب مسؤول : حافظیان، مریم ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان1402 - شماره 14 (20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اسلامیمدیریت ریسکاصول راهنمای IFSB
-
2.
مؤلف : توکلی، غلامرضا ؛ حیدری، امید ؛ كاتب مسؤول : فیض عارفی، مجید ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»پاییز 1401- شماره 11 (22 صفحة - من 316 إلی 337 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریآسیبشناسی سنجش رضایت مشتریبازارهای سازمانیشرکتهای با مشتریان سازمانی
-
3.
مؤلف : توکلی، غلامرضا ؛ فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
مجلة:بهبود مدیریت»پاییز 1394 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (28 صفحة - من 25 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیمدلهای شایستگی مدیرانهستههای نوآوریمحصولات پیچیده
-
4.
مؤلف : فیض عارفی، مجید ؛ حیدری، امید ؛
مجلة:بهبود مدیریت»بهار 1394 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (26 صفحة - من 31 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:شاخص رضایت مشتریمدیریت رضایت مشتریمدلهای سنجش رضایت مشتریمحصولات پیچیده و فنآوری پیشرفته