محمدی فر، یوسف/ 32 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 17 |
میان رشته ای 5 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 3 |
علوم تربیتی 1 |
جغرافیا 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 32 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 17 |
العلمية - البحثية 5 |
ج 1 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
11.
مؤلف : حشمتی، افشین ؛ حسین پور، مهدی ؛ کرمی، جهانگیر ؛ كاتب مسؤول : محمدیفر، یوسف ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 228 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:مدلبحرانرفتار مصرفکنندهمفهومپردازیکووید 19مصرفمصرفکنندگانرفتار مصرفیکوویدویروسپژوهش
-
12.
كاتب مسؤول : دانش نیا، فرهاد ؛ مؤلف : محمدی فر، یوسف ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد سیاسی بین الملل»بهار و تابستان 1401، دورۀ پنجم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 357 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:کرمانشاهدیپلماسی شهریتوسعة پایدار شهریاقتصاد سیاسی شهربرندیابی شهریشهرسیاسیشـهرشهر کرمانشاهاقتصاد سیاسیاستان کرمانشاهتوسعهاستان
-
13.
كاتب مسؤول : حسین پور، مهدی ؛ مؤلف : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 13 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیبافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابی دیجیتالبازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارهابازاریابی تاثیرگذار رسانههای اجتماعی
-
14.
مؤلف : فتاح پور، محمدحسین ؛ محمدی فر، یوسف ؛ احمدیان، قدرت ؛ كاتب مسؤول : حسین پور، مهدی ؛
مجلة:Political Organizing of Space»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 1 (12 صفحة - من 34 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:دیپلماسی عمومیجمهوری اسلامی ایرانچالشهاقدرت نرمبازاریابی سیاسی
-
15.
مؤلف : محمدیفر، یوسف ؛ دلانگیزان، سهراب ؛ كاتب مسؤول : حریری، اردوان ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1400،سال اول - شماره 3 (16 صفحة - من 26 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:فعالیتهای کارآفرینانهفراترکیببیکاری فارغالتحصیلان دانشگاهیدانشآموختگان آموزش عالی
-
16.
مؤلف : فتاح پور، محمدحسین ؛ محمدی فر، یوسف ؛ احمدیان، قدرت ؛ كاتب مسؤول : حسین پور، مهدی ؛
مجلة:Political Organizing of Space»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 1 (12 صفحة - من 34 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:دیپلماسی عمومیچالشهاقدرت نرمبازاریابی سیاسیجمهوری اسلامی ایران.
-
17.
مؤلف : پروین، فاطمه ؛ محمدی فر، یوسف ؛ كاتب مسؤول : جمشیدی، محمدجواد ؛
مجلة:جغرافیا و پایداری محیط»تابستان 1400 - شماره 39 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 35 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:توسعهگردشگریگردشگری الکترونیکفنّاوری اطّلاعاتصنعت بومگردیبوم گردیالکترونیکیمدلروش دلفیصـنعت
-
18.
كاتب مسؤول : محمدی فر، یوسف ؛ مؤلف : سلیمانی، معین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:عوامل تاثیرگذاراجرای موفق بازاریابی سبزشرکتهای تولیدکننده مواد غذاییتکنیک DEMATEL-ISM یکپارچهبازاریابی سبزکارکنانمحصولات سبزمدیران
-
19.
مؤلف : شکیبا، حجت ؛ محمدی فر، یوسف ؛ كاتب مسؤول : دل انگیزان، سهراب ؛
مجلة:بهبود مدیریت»پاییز 1399 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 155 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:شهر کرمانشاهنظریه بازیهاتحلیل پایداریبازی معکوساکوسیستم کارآفرینی فراگیرمدلفقربازیگران
-
20.
مؤلف : امیری، صبا ؛ محمدی فر، یوسف ؛ رضایی، بیژن ؛ كاتب مسؤول : نادری، نادر ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1399، سال دوازدهم - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 181 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:راهبردتحلیل سلسله مراتبیرکوداولویتبندیبنگاه صنعتی