ملایی، فاطمه/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات زن و خانواده 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 2 |
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
-
1.
كاتب مسؤول : علی نژاد، منوچهر ؛ مؤلف : مبارکی، محمد ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات زن و خانواده»پاییز 1399، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 134 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:جامعه پذیریرفتار مصرفی باورمندزنان شهر یزدمزون
-
2.
مؤلف : فردوسی، شهرام ؛ ملایی، فاطمه ؛ حاجی پور، بهمن ؛ بابايی فرج اباد، مهدیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 172 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:فراروشمجلات داخلینزدیکی بینی در روش هاپژوهش های بازار یابی
-
3.
مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛ مرادی، محمد ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیتجربه مشتریواکنش احساسیعملکرد بازیابی خدماتارزش ادراکشده مشتریمشتریهتلگردشگرانمشتریانبـهخدمات
-
4.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی