الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 22 |
علوم اجتماعی 4 |
اخلاق 3 |
علوم سیاسی 2 |
علوم تربیتی 2 |
اقتصاد 2 |
جغرافیا 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 36 |
Arabic 1 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 11 |
العلمية - البحثية 2 |
د 1 |
ج 1 |
الف 1 |
-
31.
مؤلف : مجیبی، تورج ؛ صفوی، سید حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (14 صفحة - من 230 إلی 243 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردفرایندکاراییکارت امتیازی متوازنشاخص اندازه گیری
-
32.
مؤلف : مجیبی، تورج ؛ مردانی، اکبر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (10 صفحة - من 11 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:AHPرضایت مشتریصنعت خودرو سازیروش سسلسله مراتبیایران خودرو دیزلخودروعوامل موثر بر رضایت مشتریایران
-
33.
مؤلف : مجیبی، تورج ؛ عسگری، عزت اله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»پاییز 1395 - شماره 27 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگهویترهبریرضایت شغلیریسک پذیریسرمایه سازمانیویژگیهای فرهنگ سازمانیمعیارپاداشتحمل تعارضکارتیمی و هماهنگی کارکنان
-
34.
مؤلف : مجیبی، تورج ؛ آقاپور، افشین ؛
مجلة:پژوهشگر»تابستان 1389 - شماره 18 (9 صفحة - من 28 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:شش سیگماچالش های بنیادیچالش های تکنیکی
-
35.
مؤلف : مجیبی، تورج ؛ رضایی نصرتی، ولی الله ؛
مجلة:پژوهشگر»پاییز 1388 - شماره -1 (ویژه نامه) (11 صفحة - من 86 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:هزینهسیستم کنترل موجودیمقدار اقتصادی سفارشصنایع چوب و کاغذ مازندرانمواد اولیهسفارش
-
36.
مؤلف : الوانی، سید مهدی ؛ میرسپاسی، ناصر ؛ مجیبی، تورج ؛
مجلة:پژوهشگر»زمستان 1384 - شماره 5 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:مدل امتیازات متوازنحوزه مالیحوزه مشتریحوزه فرایندهای داخلیحوزه رشد و یادگیریارزیابیسازماناستراتژیمشتریارزیابی عملکردمدیریت
-
37.
مؤلف : الوانی، سید مهدی ؛ مجیبی، تورج ؛ طبری، مجتبی ؛
مجلة:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»زمستان 1384، سال دوم - شماره 7 (23 صفحة - من 28 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مدل امتیازات متوازنسازمانمدل