-
1.
مؤلف : بهاری، شهلا ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 (19 صفحة - من 33 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:Tabrizcustomer satisfactionPerceived valuecustomer loyaltyIndividual Merits of Human Resources
-
2.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»زمستان 1396 - شماره 17 (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتریصنعت هتلداری