مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة توسعه کارآفرینی 2 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله)
مؤلف : محبت طلب، علی ؛ رضوانی، مهران ؛ ضیاء، بابک ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1397 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهوفاداری به برندصنایع غذایی لبنی
-
2.
مؤلف : ضیاء، بابک ؛ رضوانی، مهران ؛ بیاتی، الهه ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1396 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 417 إلی 436 )
الکلمات المفتاحية:شبکهشبکهسازیبازاریابی کارآفرینانهکسبوکارهای کوچک و متوسط