کاظمی، فضل اله/ 5 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اخلاق در علوم و فناوری 2 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : کاظمی، دکتر فضل اله ؛ مؤلف : زارع، امین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 171 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقسبک رهبریسرپرستی توهینآمیز
-
2.
كاتب مسؤول : کاظمی، دکتر فضل اله ؛ مؤلف : نظری، یونس ؛ زارع، امین ؛ رمضان، دکتر مجید ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 140 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:رهبری خودکامهبدبینی سازمانیرهبری غیراخلاقیرفتارهای انحرافی در سازمانرهبری ماکیاولی
-
3.
مؤلف : بذرافکن، محمدمهدی ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، فضل اله ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1398 - شماره 38 ، A (Azad University (11 صفحة - من 79 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:نیازهای روانیهمراه اولشناسایی نام تجاریرفتارهای درون نقشی و فرانقشی
-
4.
مؤلف : صادقی، حسن ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، فضل اله ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1397، دوره پنجم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 55 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اینترنتیقابلیت اطمینانسوآرای فازیعدد Zکوپراس فازی
-
5.
مؤلف : بافندکار، انوشیروان ؛ کاظمی، فضل اله ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 173 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی شهریبرند شهریبازاریابی شهری